Aktualności
Zamówienia na ciasta
dodano: 2023-03-24
Wszystkie sklepy naszej Spółdzielni przyjmują zamówienia na ciasta wielkanocne.
POLECAMY: mazurki, babki wielkanocne, barani, ciasta z kremem oraz inne wyroby cukiernicze.
Regulamin ZWROTÓW I REKLAMACJI
dodano: 2023-03-09
Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepach „Społem” Siemianowice
Zwrot towarów pełnowartościowych
1. Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od daty zakupu.
2. Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych artykułów w sklepie „Społem” Siemianowice, w którym dokonali zakupu danego towaru za wyjątkiem następujących artykułów:
- Wszystkie artykuły spożywcze
- Alkohol i papierosy
- Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
- Kosmetyki i chemia gospodarcza
- Parafarmaceutyki
- Książki oraz czasopisma
- Doładowania telefonów komórkowych
- Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
3. Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
- Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT
- Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym
- Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania
- Zwracany towar jest kompletny
- Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)
4. Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu.
Społem Siemianowice zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.
Reklamacje towarów niepełnowartościowych
1. Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sieci Społem Siemianowice w sklepie, w którym dokonali zakupu danego towaru.
2. Społem Siemianowice ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie Cywilnym.
3. Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być składane na podstawie dowodu zakupu.
4.Klient zostanie powiadomiony w ciągu 14 dni o sposobie rozpatrzenia jego roszczeń w przypadku kiedy reklamacja nie jest rozpatrzona z jego żądaniami.
5. Klient ma prawo reklamowania towaru w ciągu 2 lat od daty zakupu.
6. Towary żywnościowe paczkowane (niezależnie czy są oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia, czy nie) – można reklamować w terminie 3 dni od otwarcia opakowania. Jednocześnie towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.
7. Towary żywnościowe sprzedawane luzem, odmierzone w miejscu zakupu – można reklamować w dniu zakupu.
8. Po przekroczeniu terminów wskazanych w punkcie 5 – 7 żądania kupującego stają się bezzasadne.